2010. október 10., vasárnap

Viszlay Márk Kiállítása Az Év divatfotósa 2010

Azaz Viszlay Márk, aki lényegében minden olyan, Magyarországon megjelenő magazinban jelen van divatanyagaival, ahová érdemes fotózni (túlzás ez persze, de jól hangzik). Weboldalán hong kongi telefonszám is akad, de október 12-én, kedden biztosan Budapesten lesz. Ekkor, pontosan este nyolckor, nyílik meg Why not? című kiállítása a Zrínyi utca 4. szám alatt található Ötkert falai között.
A hangulatról a Pop and Roll gondoskodik, bemelegítésnek néhány fotó hajtás után...



Read more: http://designpumpa.blog.hu/2010/10/08/kiallitas_mark_viszlay_why_not#ixzz11yX1g0Mk
Iskola: "Prater..., bár valamire az is jó volt! Buli 2 évig!"

"Asszisztensként dolgoztam 4 évig Tombor Zoltán ( www.tombor.com ) divatfotós mellett, de amióta Zoltán Milánóba költözött, mint szabadúszó fényképész dolgozom tovább. Itthoni munkáiban azonban továbbra is rendszeresen részt veszek. Ő a Mester!!!!! Jobbat nem is kívánhattam volna!!!!

Amúgy szakács szerettem volna lenni, de nem vonzott az ipari konyha, sebésznek meg nem vagyok jó, remeg a kezem es rövidlátó vagyok, ja meg színtévesztő!!!! Egyértelmű volt a fotó!"
A szakma hátrányai:
"Kérdezd attól, aki nem szereti! Na jó, talán az, hogy rohadt drága hozzá minden!!! Egy darab vászon a röltexben 300 forint, ha ráírod, hogy Lastolite rögtön 30 ezer lesz alaphangon!!!!"

Legkedvesebb munkák:


"Az a fotózás, amelyiken az asszisztensi állást kaptam a Tombortól! Ott kezdődött minden!!! ( Mindenre emlékszem: Cosmo, Eli, Gepárd, Kitty, Filmgyár, hideg.. )

Köszönöm Zoli, hálám a sírig!!!!!! Es azon is túl!!

Esetleg még a legelső modellversenyemen, amikor kipakoltam a filmgyár fél lámparaktárát, háromszor fordultam, amikor realizáltam, hogy a Dobos kezében egy mini kamera van, a Pitrollfy meg egy százas izzóval világít!

Vagy a tavalyi Playboy Exclusive editorial Lakatos Márkkal életem egyik legszebb munkája, aminek ráadásul úgy indultam neki, mint a modellversenynek anno, lesz, ami lesz alapon!!!!

De amúgy mindegyikre szívesen emlékszem, hisz ahogy Eli Van Poeyer mondaná, „I love my job...”

Jaj, ki ne hagyjam az első közös munkámat a drága barátnőmmel! (megölne, ha megtenném! Ugye, drága Anita?)

Ezúton is szeretném megköszönni a támogatást azoknak, akik lehetőséget adtak, hogy dolgozhassak nekik és azoknak, akik velem dolgoztak és segitették a munkámat!!!! Kitartás srácok, még pár évtized és megtanulok fotózni!!!!"

Álommunka:
"Álmokat gyártunk, hadd legyen nekem is, de elmondani nem jó...."
 
Tanács a kezdőknek:


"Próbálgassa magát a fényképezés számos területén! Találja meg azt, ami igazán érdekli! Legyen ez akár tárgy, portré, riport, természet, vagy akár a divat! Második körben keressen fel fotósokat, s ha lehet, álljon be melléjük dolgozni! Egy mesternél jobb kezdet semmi sem lehet!"

Fontosabb munkák:
"Munkáim jelentek meg többek között a Beau Monde, a Nők Lapja Évszakok, a Maxima, a Europe Nouvelle (ez egy 13 országban megjelenő francia havilap), Elle, az amerikai Elle, Elle Dekor, a The Room, Joy, Joy Celebrity, Glamour, Marie Claire, Stílus, Éva, Playboy, Playboy Exclusive, Nők Lapja Esküvő , Fashion Street, Pep magazinok oldalain.

Fényképeztem Náray, Nanushka, USE, Persona és Katti Zoób showkat, Zsidró és L’Oreal trendshowkat, illetve a 2004-es, Cseh Annamária védnökségével rendezett Veet Szupermodell, illetve a 2007-es es 2008-as Elite Model Look verseny egyik felkért fényképésze voltam.

Dologozom zenészeknek, jelent meg cd borítóm Létray Ákos és Zentai Márk művészeknek. Stahl Judit személyi archívumába isfényképeztem.

Borkönyvet készítettem Pálffy Istvánnak.

Dolgoztam a Tóth Team moto gp csapatának, a Bmracing-nek, a Muzzaik production zenei kiadónak, a Warner Music-nak a Vespa Magyarország Kft. –nek,a Félemelet fodrászatnak, a Hairclubnak, a Kulinária kiadónak és a Mazars magyarországi irodájának. Reklámanyagot készítettem a Leroy étteremláncnak, az Up-production-nak , a Schmuck ékszerhálózatnak, a Schwarzkopfnak, az EastSide fodrászatnak.

Kampányt készítettem divatcégeknek, köztük a 4you-nak, a Scotch and Soda-nak, a Blend of America-nak, a Personanak és a Yellow Cab-nek. Dolgoztam az Est médiának (köztük a 2006-os Est.hu országos kampánysorozat), és az Euromédiának. Munkatársa voltam a Zia.hu internetes magazinnak. Ezen kívül bedolgozom az Artmafia londoni magyar produkciós cégnek, a Kreatív Art-nak és a Vpmediának. Rendszeresen dolgozom Nanushkaval, Je Suis Belle-el, csinaltam lookbookot a Use-nak.

Rendszeresen dolgozom a Visage Managementnek, az Attractive modell ügynökségnek es a Facenek."

Nincsenek megjegyzések: